Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 12 Sep 2024 09:34:24 +0300

Tere!

Haljala Vallavalitsus menetleb praegu kasutusteatist nr 2411301/08862 
aadressile Lääne-Viru maakond, Haljala vald, Aaspere küla, 1 Tallinn-Narva 
tee// Kärmu küla, Küngase// Lembitu// Oja tee// Liiguste küla, Küngase tee// 
Liiguste-Võipere tee (Haljala Valla sidetrassid) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Kas on vastuväiteid kasutusteatise teavitatuks 
lugemisel?

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27106038>  (menetlus nr: 
450240), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 23.09.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Haljala Vallavalitsus) või menetleja (TIIT JÕGI) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister